domingo, 1 de fevereiro de 2009

Nice weekend

Yesterday was so cold (at least in my opinion) here that I could use tights. I had bought a pair some time ago hoping the days could be colder and it happened! It was not really cold, but it was ok for me and I used my tights and red jacket. Yay!


Ontem o dia estava tão frio que eu pude usar minha meia-calça fio 40. Eu comprei um par faz algum tempo com a esperança que o tempo esfriasse e aconteceu! Não estava tããããoooo frio, mas foi o suficiente para mim então eu usei minhas meias e uma jaqueta vermelha. Viva!


Today, my lovely friend Luana, her huby and baby came to play Nintendo Wii with us, it was lots of fun! Although I don’t really know how to play it, we had a great time, ate lasagna and had ice cream. Delicious.


Hoje a minha querida amiga Luana, seu marido e bebê vieram jogar no Nintendo Wii com agente, foi muito divertido! Apesar de eu não saber jogar muito bem, nós nos divertimos, comemos lasanha e tomamos sorvete. Delicioso.

2 comentários:

Jen disse...

Glad you got to take your tights out for a spin :)

ミヒ disse...

odiei esse dia ;_;